2014/07/21

Cottage Holiday

My grandparents have this sweet little summer cottage where I used to hang out quite a bit when I was a kid. Now when I'm living 700 km away I don't visit them that much anymore. I believe it's has been two years since I've last visited them. Even tough the visits have gone fewer I enjoy being there just as much - or even more - than before. Nowadays I appreciate the do-nothing-time much higher, I guess. This time I had almost all my loves with me there so I couldn't be happier. We made loads of good food, watched soccer, swam at the lake and spent time playing games and just hang out. Perfect! :)

Oh btw, we also went to The Angry Birds Park in Vuokatti. Four people in their mid twenties couldn't gone more bananas. How much fun can it be to play dancing game or learn how to make an ollie with skateboard, haha! Have you been there?









Mun isovanhemmilla on mukava pikku mökki, missä kakarana hengasin aikamoisen paljon. Nyt, kun matkaa mökille kertyy semmoiset 700 km, on mökkivisiitit aikalailla harventuneet. Viime kerrasta taisi tulla jo pari vuotta aikaa. Eipä siinä, edelleen tykkään mökkielämästä ihan yhtä paljon, tai ehkä vähän enemmänkin, kuin ennenkin. Nyt sitä rauhallista aikaa osaa ehkä arvostaa paremmin.. Tällä kertaa sain mökkeilykaveriksi melkolailla kaikki tärkeimmät tyypit mun elämässä, joten kyllä elämä hymyilee! Kokkailtiin hulluna, katottiin futista, uitiin ja saunottiin, pelailtiin about kaikkea mahdollista ja sit ihan vaan hengattiin. Täydellistä! :)

Niinjahei! Mehän käytiin myös Vuokatin Angry Birds Parkissa. Neljä neljännesvuosisataista ihmistä ei paljo villimmäks ilman virvokkeita ois voinu mennäkään. Kuin hauskaa voikaan olla pelata tanssipelejä tai opetella tekemään ollie skeittilaudalla, hahha! Onks muilla kokemuksia kyseisestä paikasta? Mitä tykkäsitte?

No comments:

Post a Comment